Zamek Książ

Największym spośród dolnośląskich zamków jest monumentalny zamek Książ. Zlokalizowany jest on na skalistym, wysokim urwisku, otoczony z trzech stron jarem. Majestatycznie góruje nad całą okolicą. ...więcej »

Propozycje miejsc do nurkowania w Polsce

Swego nie znamy, cudze chwalimy? To przysłowie sprawdza się niestety także w przypadku turystyki nurkowej. Biura podróży kuszą kolorowymi ofertami wyjazdów nurkowych do egzotycznych krajów, ...więcej »

Polskie morze czy mazurskie jeziora?

Takie pytanie zadaje sobie wiele rodzin planujących wakacyjny urlop nad wodą. Wybór nie jest łatwy i jak się okazuje wpływa na niego sporo czynników. Oprócz ...więcej »

Bieszczady – czysto, pusto i deszczowo

Garść zdjęć z Bieszczad. Miesiąc sierpień, pogoda mocno angielska. Nigdzie nie oddycha się tak dobrze jak właśnie tam, przy właśnie takiej pogodzie.                                         więcej »

Zamek Łańcut
Przekaż 1% Mikołajowi

Odświeżenie wizerunku sieci hoteli Best Western

Opublikowano: 2 października 2015

Ostatnia dekada dla sieci hoteli Best Western to okres, który obfitował w liczne sukcesy tejże marki. W przeciągu kilku lat, firma istotnie ewoluowała i stała się marką popularną i mocno rozpoznawalną. Rozwój ten przyczynił się do chęci odświeżenia wizerunku sieci, co ma na celu zakomunikować skalę progresu przedsiębiorstwa i zmian, jakie zaszły na przestrzeni ostatnich lat.

bw_master_brand_logo_rgb_300_dpi

Nowa nazwa, nowe logo

Przez ostatnie lata swojej działalności, firma bardzo wiele osiągnęła. Do najważniejszych sukcesów marki zaliczyć można przede wszystkim:

  • osiągnięcie pozycji lidera pod względem wysokości wskaźnika RevPAR w branży hotelarskiej
  • podział marki na Best Western, Best Western Plus i Best Western Premier i dostosowanie oferty do oczekiwań klientów,
  • otrzymanie licznych i prestiżowych nagród branżowych,
  • zbudowanie stabilnego i nastawionego na rozwój zespołu zarządzającego.

Nowa nazwa marki głównej, oddzielne znaki firmowe dla każdej hotelowej submarki i nowe logo – to zmiany, na jakie zdecydowała się sieć Best Western. Decyzja o ich zmianie została spowodowana chęcią zdefiniowania nowej tożsamości marki i zmiany wizerunku z tradycyjnego na bardziej nowoczesny i energetyczny.

Wkrótce więc marka zmieni swoją nazwę z Best Western International na Best Western Hotels&Resorts, a nowe logo będzie jeszcze czytelniej oddawać portfolio firmy, które składa się 6 marek: Best Western, Best Western Plus(R), Best Western Plus Executive Residency(R), Best Western Premier(R), Vibsm i BW Premier Collection(R). Oficjalne wprowadzenie nowych znaków firmowych Best Western będzie miało miejsce w połowie listopada 2015 roku po otrzymaniu akceptacji od właścicieli hoteli Best Western w Stanach Zjednoczonych.

Działania marketingowe Best Western

Należy również wspomnieć o rozwoju marki i skuteczności prowadzonych przez nią działań w zakresie marketingu i promocji. Angielskojęzyczna strona internetowa sieci: http://www.bestwestern.com została uznana za najlepszą stronę www branży hotelarskiej. Polska wersja strony dostępna jest pod adresem: http://www.bestwestern.pl Warto nadmienić, iż przedsiębiorstwo planuje uruchomić zupełnie nową wersję swojej strony internetowej wiosną 2016 roku.

Trzeba także zaznaczyć, iż firma wciąż udoskonala swoją stronę, pragnąc stworzyć innowacyjną internetową platformę. Pracuje m.in. nad nowoczesną mobilną wersję strony i różnego rodzaju aplikacjami, przydatnymi dla hotelowych gości. Ponadto niedawno firma wprowadziła również nowy system rezerwacyjny. Istotą tychże działań jest dostarczenie klientom intuicyjnego i czytelnego interfejsu, dzięki czemu korzystanie ze strony będzie dla nich łatwe i przyjemne.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Dodaj komentarz

Do zobaczenia w Polsce © 2012

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD