Wirtualny asystent podróżnika

Wirtualna pomoc w podróżowaniu

Wirtualny asystent podróżnika

Podróż w nieznane nieodłącznie związana jest z wątpliwościami i pytaniem co może spotkać nas w miejscu docelowym. Bez znaczenia jest to czy wybieramy się w miejsca bliskie czy dalekie, przygotowanie do podróży jest tak samo ważne. Nowo uruchomiona przez firmę Fly Sp. z .o.o platforma turystyczna Why Not Fly to doskonały wirtualny asystent, który towarzyszyć może podczas każdej podróży.

Dostosowana do użytkownika

Znajdująca się na stronie www.whynotfly.pl platforma turystyczna jest bez wątpienia innowacyjnym rozwiązaniem. Jest ona nie tylko rozbudowana pod względem technologicznym, ale także zintegrowana z wieloma systemami zewnętrznymi. Jednak pomimo tak wielu dostępnych funkcji poruszanie się po stronie jest niezwykle proste. Możliwe jest to między innymi dzięki zastosowaniu intuicyjnego menu, które ułatwia wyszukiwanie wszystkich niezbędnych informacji interesujących użytkownika. Usługi programistyczne w obrębie witryny wykonane zostały przez firmę Ideo Sp. z o.o.

Marcin Nasternak, prezes Fly Sp. z o.o. dodaje – Opracowując nasz pomysł staraliśmy się tak podejść do tematu, by stworzyć naprawdę wartościowy dla użytkowników projekt. Patrząc na efekt prac z perspektywy założeń – możemy powiedzieć, że udało nam się je zrealizować. Stworzony dla nas przez Ideo serwis, już teraz spotyka się z uznaniem klientów, czego najlepszym dowodem są liczne zamówienia jakie generuje.

Platforma pełna zaawansowanych technologii

Dla polskiej branży turystycznej platforma WhyNotFly.pl jest zdecydowanie innowacją. Oprócz standardowych funkcji takich jak sprzedaż i rezerwacja biletów lotniczych, możliwość wykupienia miejsc hotelowych czy ubezpieczenia podróżnego posiada ona wiele wyróżniających ją rozwiązań.

Na portalu znaleźć można między innymi internetowy poradnik podróżnika, który zawiera bazę wiedzy i odpowiedzi na wiele pytań, jakie mogą nurtować osoby wyruszające w podróż. Warto jest zaznaczyć, że klienci otrzymują tylko te informacje, które ich dotyczą i interesują. Po wybraniu miejsca docelowego i zakupie biletu użytkownicy portalu otrzymują dostęp do rozbudowanego kompendium wiedzy zawierającego dane na temat kraju, do którego się wybierają. Ta funkcja wirtualnego asystenta przypomina m.in. o wszelkich niezbędnych dokumentach i pozwoleniach jakie należy zgromadzić przed rozpoczęciem podróży. Asystent zadba też o dostarczenie informacji o różnicach religijnych i kulturowych, jakie czekają na podróżnika u celu podróży.

Konieczność zrealizowania zaawansowanej technologicznie platformy była najważniejszym aspektem wyboru wykonawcy. Finalnie wybraliśmy do współpracy firmę Ideo, która przedstawiła liczne przykłady projektów tego typu, dotychczas przez nią zrealizowanych. Z perspektywy czasu mogę stwierdzić, że była to dobra decyzja. – stwierdza  prezes Fly Sp. z o.o.

Plany na przyszłość? Rozbudowa platformy

Fly Sp. z o.o. nie zamierza poprzestać jedynie na stronie WhyNotFly.pl. Oprócz rozbudowy tej platformy turystycznej i dostępnego na niej kompendium wiedzy, firma planuje także uruchomienie zupełnie nowej, innowacyjnej usługi internetowej. Ma ona przede wszystkim ułatwić i usystematyzować proces dynamicznego planowania podróży Jednak szczegóły tej realizacji są na razie owiane tajemnicą.

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

%d bloggers like this: